Amerikában búcsúznak a Jóbarátok
2004.05.14. 19:03
Az NBC tévécsatorna rekord összegű 2,1 millió dollárért árulta a Jóbarátok-sorozat utolsó epizódjának félperces reklámhelyeit
A Jóbarátoknak otthont adó NBC amerikai tévécsatorna rekord összegű 2,1 millió dollárért árulta a nagysikerű Jóbarátok-sorozat utolsó epizódjának félperces reklámhelyeit május 6-ra, csütörtökre. Már az utolsó előtti rész is lekörözte minden más tévétársaság kínálatát, és várhatóan 50 millióan nézik majd a világhírű vígjátéksorozat befejező epizódját. Ilyen reklámbevétellel jelenleg csak az Egyesült Államok legnézettebb műsora, a Super Bowl (az amerikai futball döntője) rendelkezik, és az előrejelzések szerint a M*A*S*H és a Cheers után a hat New York-i fiatalról szóló Jóbarátok utolsó része lesz minden idők legnagyobb nézőszámával rendelkező sorozat befejező epizódja.
Az óriási sikert természetesen más tévétársaságok is megpróbálják majd meglovagolni - a TV Land csatorna például a Jóbarátok szereplőinek korábbi sorozataiból vetít részeket aznap este. Néhány hónapos késéssel Magyarországra is eljut majd a befejező rész, de azoknak sem érdemes csüggedni, akik az azt megelőző 258 epizódról lemaradtak, hiszen 2004-ben, a Warner Home Video (Magyarország) gondozásában az összes évad megjelenik DVD-n és videokazettán idehaza, szinkronizáltan is.
|